Тіркелу
   Резидент РК
   Сгенерировать пароль
Пароль прийдет на указанный Email адрес
Алға
Кері қарай
Тіркелу
 

Возможности после регистрации:

Сможете задавать вопросы руководителям госорганизаций и получать на них ответы, получите доступ к документам для скачивания.


Сможете пользоваться дополнительными сервисами: участвовать в онлайн-конференциях, читать блоги, оставлять отзывы к госуслугам и оценивать качество их оказания.


В случае подписки на новости, получите информацию о всех событиях на свой E-mail.

По вопросам работы интернет - ресурса просим обращаться по телефону: 8 (7292) 42-83-32
Маңғыстау облысы
Облыс әкімдігінің ресми интернет - ресурсы
Сұрақтарға Маңғыстау облысының әкімі жауап береді Тоғжанов Ералы Лұқпанұлы
Маңғыстау облысы бойынша ЖАО – дың көп пәтерлі тұрғын үйлерді басқарушы компаниялардың жұмысын үйлестіру өкілеттілігі жеткілікті ме?
Сұрақ
Қарапайым азаматтар немесе кондоминиум объектісін басқару органдаоының басшылары тұрғын үй қатынастары туралы заңнаманы жетілдіру процесіне қатыса ала ма?
Жауап
Елдің басты заңында айтылғандай, мемдекеттік биліктің бірден-бір бастауы халық болып табылады.

Халық билікті тікелей республикалық референдум және еркін сайлау арқылы жүзеге асырады, сондай-ақ өз билігін жүзеге асыруды мемлекеттік органдарға береді (Қазақстан Республикасы Конститутциясының 3-бабын қараңыз). Уақыт өте келе, заңнама, оның ішінде тұрғын үй заңнамасы да өзгертіледі, толықтырылады немесе өз қажеттілігін жоғалтады, яғни оны жетілдірупроцесі іс жүзінде толқтырылмайды.

Мемлекет пен оның азаматтарының тіршілік әрекетінің барлық стратегиялық маңызды бағыттары (оның ішінде ТКШ да) осы сала үшінтиісті «ойын қағидаларын» - нормативтік-құқықтық актілерді әзірлеуді қамтамасыз ететін және бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік органдар арасында бөлінген.

Бүгінгі таңда ТКШ үшін мұндай орган Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі болып табылады.

КТҮ басқару және күтіп-ұстауда туындайтын проблемалық мәселелер бірінші кезекте үй-жайлар (пәтерлер) меншік иелерінің мүдделерін қозғайтынын атап өткім келеді, орлардың көпшілігінің осы проблемаларды шешу бойынша өз көзқарасы бар.

Мұндай ұсыныстарды жазбаша түрде баяндау (тіпті Заңның қозғалатынын нормасын өзі редакциялағанға дейін) және қарау үшін уәкілетті органның мекенжайына жіберу қажет.

Бұл нормативтік құқықтық актіні әзірлеу рәсмі-бұл уәкілетті органның практикалық атқарған жұмыс көлемі ғана емес, сонымен бірге кейін жұршылықпен талқыланған және келісілген азаматтар мен заңды тұлғалардың сараланған ұсыныстарын есепке алуға байланысты. Осылайша, әрбір азамат ТКШ саласындағы заңнаманы жетілдіруге өзінің қолдан келерлік үлесін қоса алады.
Сұрақ
Как рассчитываются затраты собственников квартиры по содержанию общего имущество? Учитывается ли при таких расчетах полезная или общая площадь квартиры?
Жауап
Размеры месячных затрат каждого собственника помещения (квартиры) на содержания рбщего имущества объекта кондоминиума определяются по формулу (см. Пункт 17 Методики расчета сметы расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума, утвержденной приказом и.о. Министра национальной экономики Кеспублики Казахстан от 26 марта 2015 года № 246)

Р соб. – В * S

где:

Р соб. – размер оплаты собственника на содержание общего имущества объекта кондоминиума;

S пом. – полезная площадь помещения, находящегося в индивидуальной (раздельной) собственности, исчисляемая в квадратных метрах.

А теперь, в целях разъяснения, подробнее остановимся на понятиях площадей в квартире.
Полезная площадь жилища – это сумма жилой и нежилой площадей жилища (см. подпункт 35) статьи 2 Закона).

Жилая площадь жилища – это сумма площадей внутренных подсобных помещений (кухни, ванной комнаты, туалета, прихожей, коридора, квартирной кладовой и тому подобных) в жилище (квартире), исчисляемая в квадратных метрах (см, подпункт 37) статьи 2 Закона.

В тоже время, общая площадь жилища – это сумма полезной площади жилища и площадей балконов (лоджий, веранд, терас), рассчитываемых с применением понижающих коэффициентов в соответствии с нормативно-техническими актами (см. подпунк 33) статьи 2 Закона).

Таким образом, вышеуказнные расчеты производятся на основании полезной площадь жилища.
Сұрақ
кондоминиум объектісін басқару органы (ПИК, басқарушы ұйым немес т.с.с) өз бетінше, үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелерінің қатысуынсыз кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін басқаруға және күтіп- ұстауға арналған жарналардың мөлшерін бекіткен жағдайлар жиі кездеседі. Оның іс-әрекеті заңды ма?
Жауап
Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін басқаруға және күтіп-ұстауға арналған жарнамалардың мөлшерін бекіту үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелерінің жиналыстарында міндетін қарауды және мақұлдауды қарауды талап етеді, яғни үй-жайлар мен пәтер иелерінің КТҮ-дегі айрықша құзіретіне жатады (Заңның 42-1-бабы 2-тармағының 2) тармақшасын қараңыз)

Яғни басқару органның мұндай өкілеттіктері жоқ, оның тарапынан осыған ұқсас іс-әрекеттер заңсыз.
Сұрақ
КТҮ басқару және күтіп ұстау бойынша шешімдер қабылдау үшін жалпы жиналыста үй-жайлардың (пәтерлердің)меншік иелерін жинау проблемасы ТКШ ең күрделі мәселелерінің бірі болып табылады. Осы проблеманы қалай шешуге болады?
Жауап
Мемлекеттік басшы Үкіметтің алдында өршіл, қиын орындалтын, бірақ өажетті міндет – экономиканың барлық салаларын, оның ішінде ТКШ да цифрландыру міндетін ойғаны мәлім.

Қазіргі кезде ТКШ саласында Е-SHANYRAQ бірыңғай зияткерлік ақпараттық жүйесінің жобасы әзірленіп жатыр.

Пәтерлердің меншік иелерінде оның көмегімен электрондық дауыс беруді өткізу және үйдің барлық мәселелері боынша қашықттықтан қолжетімділікте оларға қатысу мүмкіндігі пайда болады, яғни жиналыс өткізу үшін пәтерлердің меншік иелерін жинау қажет болмайды. Сондай-ақ даустарды есептеу және электрондық дауыс беру хаттамасын автоматты түрде қалыптастыру мүмкіндігін қамтамасыз етілетін болады, ол даустардың жасандылығын немесе олардың қайталауын жоққа шығарады.

Бұдан басқа, басқару органдарында еспептік ақпаратты бір рет және бірыңғай форматта орналастыру, пәтерлермен меншік иелерімен кері байланысты ретке келтіру, борышқорлар тураыл мәліметтерді жүйелендіру мүмкіндігі пайда болады, ал мемлекеттік органдар процесстерді мониторингін жүргізе және жүйеге орналастырылған дұрыс ақпараттың негізінде ойланған шешімдерді қабылдай алады.

Секторды цифрландыру ашықтықты арттыру, өткізу дәлдігі мен ресурстарды тұтыну үшін адамның рөлі барынша алап тастауға бағытталған. Осылайша, бірыңғай жүйе түрғын үй қоры, КТҮ –дегі отақ мүліктің құны және оны басқару және қызмет көрсету бойынша қызметтер тізбесі, оны күтіп-ұстау және жөндеу жұмысы, коммуналдық қызметтерді көрсету деректерді, тұрғын үй-жайға және коммуналдық қызметтерге төлем мөлшері, көрсетілетін төлем бойынша берекшектер, коммуналдық және инженерлік инфрақұрлымдардың объектілері туралы ақпартты, сондай-ақ ТКШ-мен байланысты өзгеде ақпаратты жинау, өңдеу,беру, орналастыру мен пайдаланылуын қамтамасыз ететін бағдарламалық, техникалық құралдар мен ақпараттық технологиялар негізінде қолданылатын кешенді шешімді білдіреді.
Сұрақ
Попадает ли деятельность органа управления объектом кондоминиума под законодательство о защите прав потребителей? Является ли такая деятельность услугой?
Жауап
Согласно подпункту 6)статьи 1 Закона Республики Казахстан «О защите прав потребителей» услуга – это деятельность, напрвления на удостверения потребностей потребителей, результаты которой не имеют материальноовыражения.

Правоотношения собственников помещений (квартир) с органом управления безусловно подпадают под действие вышеуказанного закона, так как содержать в себе нормативные признаки прав, обязанностей и ответственности потребителя и исполнителя услуги.
Маңғыстау облысының әкімі
Тоғжанов Ералы Лұқпанұлы